Επιστροφή χρημάτων για εισιτήρια που διατέθηκαν από το δίκτυο του Viva.gr

Όλα τα έσοδα από την πώληση των εισιτηρίων σας μέσα από το δίκτυο του Viva.gr συγκεντρώνονται στον επαγγελματικό λογαριασμό σας Viva Wallet, ανεξάρτητα από τον τρόπο που έχει πληρώσει ο πελάτης.

Τα φυσικά σημεία του δικτύου Viva δεν κάνουν επιστροφές χρημάτων. Η διαχείριση των ακυρώσεων γίνεται από το διοργανωτή.

Ο τρόπος επιστροφής χρημάτων εξαρτάται από τον τρόπο που έχει πληρωθεί μια παραγγελία:

🔹 Παραγγελίες που εξοφλήθηκαν με κάρτα

Στην περίπτωση όπου μια παραγγελία έχει εξοφληθεί με κάρτα ή μέσω σύνδεσης του πελάτη στο λογαριασμό του Viva Wallet ακυρώνοντας την παραγγελία στον teller, τα χρήματα επιστρέφονται στην κάρτα ή το λογαριασμό Viva Wallet που χρησιμοποιήθηκαν κατά την αγορά των εισιτηρίων.

  • Κατά τη διαδικασία ακύρωσης εισιτηρίων που έχουν εξοφληθεί με κάρτα, επιστρέφεται συστημικά στον καρτούχο το σύνολο της αξίας των εισιτηρίων που πλήρωσε, συμπεριλαμβανομένης και της προμήθειας εκκαθάρισης συναλλαγής.

  • Για να μπορεί να γίνει επιτυχώς η ακύρωση μιας παραγγελίας (με τρόπο εξόφλησης πιστωτική κάρτα) μέσα από τον teller θα πρέπει ο λογαριασμός σας Viva Wallet να είναι ταυτοποιημένος και να υπάρχει διαθέσιμο το αντίστοιχο ποσό. Διαφορετικά δεν θα ολοκληρώνονται οι παραγγελίες και θα παραμένουν σε εξέλιξη (οπότε και ο πελάτης δεν θα πάρει τα χρήματα του).

  • Αν στην παραγωγή σας έχετε επιλέξει στο πεδίο ''Πολιτική αλλαγών- ακυρώσεων'' ότι ''Επιτρέπονται ακυρώσεις'' (δείτε πιο αναλυτικά εδώ), ακυρώσεις μπορούν να γίνουν και από το customer care του Viva.gr.

    Οι πελάτες σας μπορούν να επικοινωνήσουν με το customer care του Viva.gr μέσω του live chat στη σελίδα https://www.viva.gr/ (κάτω δεξιά στη σελίδα).

🔹 Παραγγελίες που εξοφλήθηκαν με Viva payments μετρητά ή πληρωμή μέσω ΔΙΑΣ

Αν μια παραγγελία έχει εξοφληθεί με μετρητά, δεν υπάρχει κάποια σύνδεση μεταξύ wallet και μιας κάρτας όπως παραπάνω, και γι΄ αυτό η ακύρωση της μπορεί να γίνει μόνο από το διοργανωτή.

  • Χρειάζεται να έρθετε σε επικοινωνία με τον πελάτη και να ορίσετε από κοινού έναν τρόπο επιστροφής (π.χ. μετρητά από κάποιο φυσικό σημείο ή μεταφορά σε τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη).

  • Προτείνεται να ακυρώσετε την παραγγελία στον teller για να ακυρωθούν τα εισιτήρια του πελάτη (να μην ισχύουν), να ελευθερωθούν οι θέσεις και να είναι ενήμερα τα Reports σας. Αν δεν κάνετε τις ακύρωσεις είναι πιθανόν να μη θυμάστε αργότερα σε ποιους έχετε επιστρέψει χρήματα.

Ο λογαριασμός Viva Wallet είναι προσωπικός για κάθε διοργανωτή και δεν υπάρχει πρόσβαση σε αυτόν από κανέναν μας.

Στις περιπτώσεις μετρητών δεν μπορεί να βοηθήσει το customer care του Viva.gr.


Επιστροφή χρημάτων για εισιτήρια που διατέθηκαν από το ταμείο σας

Παραγγελίες που εξοφλήθηκαν με πιστωτική κάρτα

Αν για την πληρωμή μιας παραγγελίας είχατε επιλέξει πιστωτική κάρτα μέσω του teller, μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία μέσω teller και να επιστραφούν τα χρήματα στην κάρτα του πελάτη (δείτε οδηγίες εδώ).

Παραγγελίες που εξοφλήθηκαν με μετρητά, Pos, τραπεζική κατάθεση

  • Η επιστροφή γίνεται κατόπιν επικοινωνίας σας με τον πελάτη είτε με μετρητά από κάποιο δικό σας φυσικό σημείο (π.χ. στο ταμείο του χώρου ή στα γραφεία της εταιρείας σας) είτε με μεταφορά σε τραπεζικό λογαριασμό του.

  • Ακυρώνετε την παραγγελία στον teller για να ακυρωθούν τα εισιτήρια του πελάτη (με την ακύρωση δεν επιστρέφονται αυτόματα χρήματα στον πελάτη) και να ελευθερωθούν οι θέσεις.

Βρήκατε την απάντηση που ψάχνατε;