Η πολιτική αλλαγών και ακυρώσεων εισιτηρίων εμφανίζεται στο viva.gr, στην περιγραφή της σελίδας προπώλησης, κάθε παραγωγής.

Η ενημέρωση αυτού του πεδίου γίνεται μέσα από τον teller και είναι ιδιαιτέρα σημαντική, ώστε οι καταναλωτές να ενημερώνονται άμεσα για την πολιτική σας, να μειώνονται τα πιθανά αιτήματα που λαμβάνετε για αλλαγές/ακυρώσεις, όταν αυτές δεν επιτρέπονται, αλλά και να εξυπηρετούνται πιο άμεσα από το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών του Viva.gr.

Η επεξεργασία του πεδίου "Πολιτική αλλαγών και ακυρώσεων εισιτηρίων" γίνεται μέσα από τον teller.

  • Αρχικά πατήστε στην καρτέλα "Διαχείριση

  • Επιλέξτε από αριστερά, “Παραγωγές".

  • Από τη λίστα δεξιά σας, επιλέγετε την παραγωγή που θέλετε.

  • Πηγαίνετε στην καρτέλα “Γενικά“ της παραγωγής

Βρίσκεστε στην καρτέλα "Γενικά'', της παραγωγής, όπου θα βρείτε το πεδίο ''Πολιτική αλλαγών- ακυρώσεων:'' στην ενότητα ''Εισιτήρια''

Οι διακόπτες ''Επιτρέπονται οι ακυρώσεις'' και ''Επιτρέπονται οι αλλαγές (σε άλλη ημέρα, ώρα ή θέση)'' δεν είναι ανοιχτοί (προεπιλογή).

Αν θέλετε να επιτρέψετε ακυρώσεις ή αλλαγές ενεργοποιείτε τον αντίστοιχο διακόπτη. Αν δεν κάνετε κάποια ενέργεια, τότε στη σελίδα θα φαίνεται ότι δεν επιτρέπονται οι αλλαγές / ακυρώσεις.

Ανάλογα την επιλογή σας, η σελίδα θα εμφανίζει και το αντίστοιχο μήνυμα (δείτε πιο πάνω την αρχική εικόνα)

Μετά τις αλλαγές σας, πατήστε "Αποθήκευση"

Στο τελευταίο πεδίο της σελίδας ''Γενικά σχόλια: Χρήσιμες πληροφορίες για τα εισιτήρια (εξυπηρετούν τους agents)'' αν θέλετε μπορείτε να αφήσετε κάποια επιπλέον πληροφορία για τους agents στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών του Viva.gr.

Η πληροφορία στο πεδίο αυτό δεν δημοσιεύεται και είναι ορατή μόνο στους χρήστες της εταιρείας σας με πρόσβαση στη διαχείριση και στους agents.

Η συμπλήρωση αυτού του πεδίου είναι προαιρετική.

Βρήκατε την απάντηση που ψάχνατε;