Στην αρχική οθόνη της εφαρμογής υπάρχουν οι εξής πληροφορίες:

  • Το όνομα που καταχωρήσατε στην περιγραφή, η έκδοση της εφαρμογής (v: 4.21) και το id της συσκευής (επάνω δεξιά).

  • Το status της εφαρμογής: ένας κύκλος, ο οποίος παίρνει τα εξής χρώματα:

Πράσινο όταν η συσκευή είναι συνδεδεμένη στο internet και η εφαρμογή έχει αποθηκεύσει το σύνολο των δεδομένων.

Κίτρινο όταν η συσκευή είναι συνδεδεμένη στο internet, αλλά δεν έχει κατεβάσει το σύνολο των δεδομένων. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να περιμένετε να ολοκληρωθεί η προσθήκη των νέων δεδομένων προτού αποσυνδέσετε τη συσκευή από το Internet.

Κόκκινο όταν η συσκευή δεν είναι συνδεδεμένη στο Internet.

  • Burger button (τρεις παράλληλες γραμμές επάνω αριστερά). Όταν το πατήσετε εμφανίζονται στο κάτω τμήμα της οθόνης οι επιλογές Status Info, Test checkin, Camera, Exit.

Στο status info επιλέγετε την τρέχουσα εκδήλωση για την οποία θα σκανάρετε τα εισιτήρια και στις "Αναλυτικές πληροφορίες δεδομένων" βλέπετε ανά πάσα στιγμή αν η εφαρμογή έχει “κατεβάσει” τα σωστά δεδομένα για την εκδήλωση αυτή. Το σύνολο εισιτηρίων στη συσκευή θα πρέπει να είναι ίσο ή μεγαλύτερο από τον αριθμό των εισιτηρίων που έχουν πουληθεί.

Στο Test Checkin μπορείτε πριν την έναρξη της εκδήλωσης να κάνετε ένα Test Check in, για να ελεγχθεί η ορθότητα των ρυθμίσεων του. Το check in θα γίνει κανονικά (θα βγει το σωστό μήνυμα), αλλά το εισιτήριο στην πραγματικότητα δεν θα ακυρωθεί.

Πατώντας το κουμπί Camera ενεργοποιείται η δυνατότητα scanning με την κάμερα της συσκευής.

Πατώντας το κουμπί Exit βγαίνετε από την εφαρμογή.


Για να γίνει σωστά το check in ενός εισιτηρίου, πρέπει να περαστεί το barcode αυτού από την συσκευή του scanning έχοντας ανοιχτή την εφαρμογή του check in.

Αν δεν έχετε συνδεδεμένο scanner μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την κάμερα της συσκευής πατώντας πρώτα το κουμπί κάμερα για να την ενεργοποιήσετε.

Μετά το scanning, υπάρχουν τα εξής ενδεχόμενα:

1. Επιτυχές check in. Ο πελάτης μπορεί να περάσει στο χώρο της εκδήλωσης

2. Αποτυχημένο check in. Ο πελάτης δεν μπορεί να περάσει στο χώρο της εκδήλωσης

Λόγοι εμφάνισης μηνύματος μη έγκυρου εισιτηρίου

α. Το εισιτήριο δεν είναι για την τρέχουσα εκδήλωση, είναι για άλλη μέρα ή ώρα ή για άλλο χώρο

β. Το barcode δεν είναι ευκρινές (π.χ. φωτογραφία στο κινητό). Στην περίπτωση που για οποιοδήποτε λόγο το σύστημα scanning δεν μπορεί να αναγνωρίσει το barcode, υπάρχει η δυνατότητα να ακυρώσετε ένα εισιτήριο πληκτρολογώντας τον αριθμό του barcode. Αυτό γίνεται επιλέγοντας το εικονίδιο με το πληκτρολόγιο. Στο πληκτρολόγιο που εμφανίζεται μπορείτε να εισάγετε τον αριθμό του barcode.

γ. Το εισιτήριο έχει ήδη ακυρωθεί πιο πριν. Αυτό μπορείτε να το ελέγξετε μέσα από τον teller, στη σελίδα παραγγελίας. Αν το εισιτήριο έχει γίνει checked-in στη στήλη "εισιτήρια" η κουκίδα θα είναι μπλε, όπως στην παρακάτω φωτογραφία. Με Mouse over μπορείτε να δείτε την ώρα που το εισιτήριο έχει γίνει checked-in

Βρήκατε την απάντηση που ψάχνατε;