Αφού έχετε κατεβάσει την εφαρμογή σε κάποια Android συσκευή, θα χρειαστεί να τη συνδέσετε με την εταιρεία σας.

Η διαδικασία αυτή γίνεται μέσα από τον teller ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:

  1. Πατήστε στην καρτέλα ''διαχείριση''

  2. Επιλέξτε από τη λίστα αριστερά ''checkin-χώροι''

  3. Πατήστε στο ''προσθήκη νέου checkin machine''

Στο παράθυρο που ανοίγει καταχωρήστε τα εξής:

  • checkin ID: το id που βλέπετε όταν ανοίγετε την εφαρμογή ΕticketCheckin πάνω δεξιά

  • περιγραφή: μπορείτε να γράψετε το όνομα της εταιρείας σας ή της παραγωγής

  • τύπος: 4.21

  • Πατήστε ''αποθήκευση'' Η συσκευή σας θα εμφανίζεται στον πίνακα, όπως παρακάτω:

Μπορείτε να προσθέσετε όσες συσκευές check-in χρειάζεστε ή ακόμα και να διαγράψετε μια συσκευή.


Αν η διαδικασία έχει γίνει σωστά πατώντας στη συσκευή σας το burger button (τρεις παράλληλες γραμμές επάνω αριστερά) και μετά status info θα πρέπει να βλέπετε τις εκδηλώσεις σας. (Η εκδήλωση σας εμφανίζεται στη συσκευή που εγκαταστήσατε την εφαρμογή ΕticketCheckin, 48 ώρες πριν την ώρα έναρξης της.)


Αν μετά την αποθήκευση σας βγάλει μήνυμα ''checkin id already found'!'

Αυτό το μήνυμα σημαίνει ότι η συσκευή έχει καταχωρηθεί ήδη από άλλο ΑΦΜ.

Μπορούν να γίνουν τα εξής:

  1. Διαγραφή της συσκευής από την εταιρεία που έχει καταχωρηθεί (θα πρέπει να γίνει μέσα από τον teller από διαχειριστή της εταιρείας αυτής). Επιλέγετε τη συσκευή και πατάτε ''διαγραφή''.

  2. Προσθήκη της συσκευής με τον τρόπο που περιγράφεται παραπάνω (από τον teller της δικής σας εταιρείας).

Αν ωστόσο θέλετε η συσκευή να συνδεθεί και με τα δύο ΑΦΜ θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας στο live chat του teller. Θα χρειαστούμε το Id της συσκευής και τα ΑΦΜ που θέλετε να συνδεθούν με αυτό το Id.

Βρήκατε την απάντηση που ψάχνατε;