Α. Ο πελάτης δεν βρίσκει τον κωδικό του

Ενημερώστε τον να ελέγξει τα emails του.

Με την αγορά εισιτηρίου ο πελάτης λαμβάνει email από την Viva Services με θέμα "Viva Παραγγελία Νο ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ", όπου θα βλέπει τον κωδικό εισόδου. 

Αν δεν βρίσκει το e-mail στα εισερχόμενα, πρέπει να ελέγξει και τους φακέλους Ανεπιθύμητα (spam) και Προσφορές.

Ο κωδικός εισόδου φαίνεται στη σελίδα παραγγελίας και στο PDF εισιτήριο (κάτω από το barcode του εισιτηρίου), δείτε εδώ πιο αναλυτικά που θα μπορεί να το βρει.

Αν και πάλι δεν το βρίσκει, κάνουμε τα εξής:

Πρέπει να εντοπίσετε την παραγγελία του στον teller. Στο πεδίο αναζήτηση πάνω δεξιά καταχωρείτε αριθμό παραγγελίας ή τηλέφωνο ή email ή όνομα πελάτη.

Στη σελίδα παραγγελίας μπορείτε:

1. να πατήσετε ''αποστολή email''

2. ανοίγετε το pdf του εισιτηρίου και του δίνετε τον κωδικό του barcode

3. επαληθεύστε ότι το email που έδωσε ο πελάτης κατά την αγορά είναι σωστό (μπορεί να υπάρχει κάποιος λάθος χαρακτήρας), διορθώστε το, πατήστε ''αποθήκευση'' και μετά ''αποστολή email''

B. Ο πελάτης δεν μπορεί να εισέλθει στη σελίδα προβολής

Επιβεβαιώστε με τον πελάτη σας τα παρακάτω:

1. Ο πελάτης χρησιμοποιεί το σωστό κωδικό προβολής (και όχι για παράδειγμα αριθμό εισιτηρίου ή παραγγελίας).

2. Έχει μπει στη σωστή σελίδα προβολής (π.χ. αν υπάρχουν πολλές ημερομηνίες για την προβολή δείτε αν έχει μπει στη σωστή ημερομηνία).

3. Χρησιμοποιεί τον κωδικό του μέσα στο χρονικό όριο της προβολής που έχετε ορίσει στονteller (π.χ. μήπως προσπαθεί να μπει αλλά δεν έχει ξεκινήσει η εκδήλωση).

4. Ο κωδικός δεν πρέπει να χρησιμοποιείται από άλλο χρήστη ή συσκευή.

Γ. Ο πελάτης εισέρχεται στη σελίδα προβολής αλλά δεν μπορεί να δει το video

Εάν ο πελάτης μπαίνει στη σελίδα προβολής, βάζει τον κωδικό του αλλά δεν βλέπει το video, θα πρέπει να τον ενημερώσετε:

1. Να ελέγξει το δίκτυο του

2. Να ελέγξει τις ρυθμίσεις του browser

3. Να δοκιμάσει να μπει από άλλη συσκευή (αφού κλείσει το browser του)

Παράλληλα, θα πρέπει να ελέγξετε από τον Teller ότι μπορείτε να δείτε το βίντεο σας στο Preview (μπορείτε δηλαδή πατώντας play να δείτε το video)

Για παράδειγμα, στην παρακάτω εικόνα δεν υπάρχει η δυνατότητα preview γιατί το βίντεο έχει ρυθμιστεί ως private που απαιτεί χρήση κωδικού για Log in.

Στις ρυθμίσεις του βίντεο στην πλατφόρμα που έχετε χρησιμοποιήσει θα πρέπει να έχετε ορίσει να είναι ΄΄private΄΄ (δηλαδή, να μην είναι δημόσιο και το βλέπουν όλοι: ''private/hide from Vimeo/only me'', ανάλογα το subscription) και ότι θα μπορεί να εμφανίζεται μόνο στη σελίδα του viva.gr (embed σε specific domain, όπου ορίζετε το viva.gr).

Δ. Η προβολή του video ''κολλάει''

Εάν το video έχει ανέβει και το stream γίνεται κανονικά, τότε είναι θέμα του δικτύου του πελάτη. Θα μπορούσε:

1. Να μειώσει την ανάλυση από τις ρυθμίσεις του video στο παράθυρο προβολής

2. Να δοκιμάσει από άλλον browser, αφού πρώτα κλείσει την προβολή από τον browser που το έβλεπε.

Αν θέλετε να δείτε πώς θα ελέγξετε αν ο κωδικός του πελάτη σας έχει ήδη χρησιμοποιηθεί δείτε εδώ:

Βρήκατε την απάντηση που ψάχνατε;