Όταν ολοκληρώσετε την υλοποίηση για ένα event μέσα από τη διαχείριση του teller θα πρέπει να ελέγξετε τα παρακάτω:

Έλεγχος σε τιμές - ανάθεση θέσεων

Πηγαίνετε στη νέα παραγγελία, επιλέξτε μια εκδήλωση και δείτε αν οι τιμές που εμφανίζονται δεξιά σας είναι οι επιθυμητές.

Αυτό θα πρέπει να το κάνετε σε όσες εκδηλώσεις έχουν διαφορετικό τιμοκατάλογο (π.χ. Σάββατο βραδινή και απογευματινή ή εισιτήριο διημέρου)

Αν ο χώρος είναι αριθμημένος μπορείτε να ελέγξτε εκ νέου την ανάθεση θέσεων και σε περίπτωση μη αριθμημένου χώρου μπορείτε να δείτε τη χωρητικότητα που έχετε ορίσει. Αλλαγές μπορούν να γίνουν όποτε το επιθυμείτε, δείτε τα άρθρα μας εδώ.

Έλεγχος τιμών που εμφανίζονται στο site

Από το υλικό marketing της παραγωγής που δημιουργήσατε πατήστε ''προβολή'' για να δείτε τη σελίδα σας, όπως θα εμφανίζεται στο site.

Σε περίπτωση που έχετε επιλέξει να ανοίξει η προπώληση συγκεκριμένη μέρα και ώρα πηγαίνετε στην καρτέλα ''γενικά'', στο πεδίο ''Στοιχεία προπώλησης'' βάλτε χθεσινή ημερομηνία και πατήστε ''αποθήκευση''. Μετά από κάποια λεπτά θα είναι ενεργή η κράτηση.

Πατήστε κράτηση για να δείτε ποιες τιμές θα είναι ορατές σε όσους θέλουν να αγοράσουν εισιτήριο.

Αν χρειάζεται να κάνετε προσαρμογές, δείτε οδηγίες εδώ.

Τεστ αγορά

Αφού έχετε ελέγξει ότι οι τιμές που εμφανίζονται είναι σωστές, προτείνεται να κάνετε μια τεστ αγορά με κάρτα για μια εκδήλωση σας. Την παραγγελία αυτή, μπορείτε στη συνέχεια να την ακυρώσετε μέσα από τον Teller (δείτε εδώ).

Με αυτόν τον τρόπο θα δείτε τη διαδικασία που θα ακολουθούν οι πελάτες σας, τα πεδία που πρέπει να συμπληρώσουν και τα email που λαμβάνουν για την επιβεβαίωση της αγοράς.

Έλεγχος wallet

Ο Teller είναι συνδεδεμένος με τον επαγγελματικό σας λογαριασμό wallet και γι' αυτό πριν την έναρξη κάθε προπώλησης θα πρέπει να ελέγχετε αν υπάρχει κάποια εκκερεμότητα ταυτοποίησης, η οποία θα πρέπει να διευθετηθεί πριν ξεκινήσει η online διάθεση των εισιτηρίων σας.

Προτείνεται οι παραπάνω έλεγχοι να γίνονται τουλάχιστον δύο εργάσιμες ημέρες πριν τη δημοσίευση του event σας.

Μετά τους ελέγχους σας μπορείτε να ορίσετε εκ νέου την επιθυμητή ημερομηνία έναρξης προπώλησης στην καρτέλα γενικά της παραγωγής (αν δεν επιθυμείτε να ανοίξει η προπώληση ταυτόχρονα με τη δημοσίευση) και να το δημοσιεύσετε.

Βρήκατε την απάντηση που ψάχνατε;