Μέσα από τον teller μπορείτε να αλλάξετε ένα ή περισσότερα εισιτήρια πελατών σας.

Ένα εισιτήριο μπορεί να αλλάξει θέση, ζώνη τιμής, ημέρα εκδήλωσης ακόμα και παραγωγή, να μεταφερθεί, δηλαδή, σε κάποιο άλλο θέαμα στο ίδιο ΑΦΜ.

Σε περιπτώσεις που το νέο εισιτήριο έχει μεγαλύτερη αξία, ο πελάτης θα πρέπει να πληρώσει τη διαφορά (περιπτώσεις αναβαθμίσεων).

Σε περιπτώσεις που το νέο εισιτήριο έχει μικρότερη αξία, μπορείτε να αλλάξετε την τιμή στο σύστημα, ώστε το εισιτήριο να είναι στην τιμή που είχε πληρώσει αρχικά ο πελάτης. Δεν γίνεται μερική επιστροφή χρημάτων (δηλαδή δεν μπορείτε μέσα από τον teller να επιστρέψετε στον πελάτη σας τη διαφορά).

Διαδικασία μεταβολής εισιτηρίου

Αρχικά, θα πρέπει να αναζητήσετε την παραγγελία καταχωρώντας στο πεδίο ''αναζήτηση'' τον κωδικό της παραγγελίας ή κωδικό εισιτηρίου, barcode ή τηλέφωνο/ email πελάτη. Πιο αναλυτικές οδηγίες μπορείτε να δείτε εδώ

Στη συνέχεια μεταφέρεστε στη σελίδα της παραγγελίας:

Επιλέγετε ένα ή περισσότερα εισιτήρια που θέλετε να μεταβάλετε (τικάροντας το κουτάκι στα αριστερά του πίνακα εισιτηρίων) και πατάτε ''μεταβολή''

Ανοίγει ένα παράθυρο με το πλάνο εισιτηρίων του event και εμφανίζονται επιλεγμένα τα εισιτήρια.

Εδώ μπορείτε να επιλέξετε νέες θέσεις στην ίδια εκδήλωση (αλλαγή θέσης ή ζώνης τιμής) ή να πατήσετε ''εμφάνιση όλων'' (δίπλα από τον τίτλο της εκδήλωσης) και να επιλέξετε μια άλλη ημερομηνία της ίδιας εκδήλωσης ή κάποιο άλλο event σας.

Αν επιλέξετε νέα εκδήλωση από αριστερά, σας εμφανίζει το παράθυρο:

Πατάτε ΄΄ναι΄΄, επιλέγετε αντίστοιχες θέσεις και πατάτε ''συνέχεια''.

Το επόμενο μήνυμα σας ενημερώνει ότι ''η μεταβολή ολοκληρώθηκε'', πατάτε ''ναι'' στο παράθυρο, όπως παρακάτω, για να μεταφερθείτε στη νέα παραγγελία:

Στο επόμενο βήμα μεταφέρεστε στη σελίδα της παραγγελίας μεταβολής, η οποία είναι σε εξέλιξη:

Ελέγξτε στην ανάλυση πληρωμών αν υπάρχει ποσό σε εκκρεμότητα που θα πρέπει να πληρωθεί

Στη συνέχεια ελέγξτε το ποσό που αναγράφεται στην ανάλυση πληρωμών στο πεδίο ''ποσό που απομένει'':

Α. Δεν υπάρχει εκκρεμότητα πληρωμής από τον πελάτη

Αν στην ανάλυση πληρωμών αναγράφεται ''ποσό που απομένει: 0,00 €'', ελέγξτε αν τα υπόλοιπα στοιχεία είναι σωστά (νέα ημερομηνία, θέση κλπ).

Αν θέλετε να κάνετε κάποια αλλαγή πατήστε ''αλλαγή / προσθήκη''

Αν είναι όλα σωστά, πατήστε ''ολοκλήρωση παραγγελίας μεταβολής'' (κάτω δεξιά) και ''αποστολή email'' (στις λεπτομέρειες πελάτη) για να λάβει ο πελάτης τα νέα του εισιτήρια.

Β. Υπάρχει εκκρεμότητα πληρωμής από τον πελάτη

1. Αν τα νέα εισιτήρια που έχετε επιλέξει είναι μεγαλύτερης αξίας και ο πελάτης πρέπει να πληρώσει τη διαφορά τότε ακολουθούμε μία από τις παρακάτω εναλλακτικές προτάσεις:

  • Πατάμε το link αποστολή Email (δίπλα στο email του στα στοιχεία πελάτη)

  • Πατάμε το link εξαγωγή link για αποστολή παρ. (μας εμφανίζεται ένα παράθυρο με ένα link το οποίο πρέπει να δώσουμε στον πελάτη για να κάνει την πληρωμή του).

Μόλις γίνει η πληρωμή, η παραγγελία ολοκληρώνεται αυτόματα και ο πελάτης λαμβάνει στο email του τα νέα εισιτήρια του.

2. Αν τα νέα εισιτήρια που έχετε επιλέξει είναι μικρότερης αξίας, το σύστημα σας βγάζει το παρακάτω μήνυμα:

Πατήστε "ναι" για να προχωρήσετε.

Πλέον μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία και να αποστείλετε τα νέα εισιτήρια στον πελάτη σας πατώντας ''αποστολή email'' (στις λεπτομέρειες πελάτη).

Ακύρωση παραγγελίας μεταβολής

Στη σελίδα της παραγγελίας μεταβολής και όσο είναι σε εξέλιξη (δηλαδή, πριν την ολοκληρώσετε) μπορείτε να ακυρώσετε τη διαδικασία μεταβολής πατώντας ακύρωση παραγγελίας μεταβολής.

Βρήκατε την απάντηση που ψάχνατε;