Μια παραγγελία κράτησης (παραγγελία σε εξέλιξη) μπορεί να εξοφληθεί με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

A. ''εξόφληση & εκτύπωση'' από τη νέα παραγγελία.

Καταχωρείται ως πληρωμή με μετρητά και δεν καταχωρούνται στοιχεία πελάτη. Πρέπει να υπάρχει συνδεδεμένος θερμικός εκτυπώτης.

Επιλέγοντας “εξόφληση και εκτύπωση” σας εμφανίζεται ένα παράθυρο επιβεβαίωσης της ενέργειας:

Επιλέγοντας “ναι” η παραγγελία ολοκληρώνεται και γίνεται εκτύπωση των εισιτηρίων στον εκτυπωτή που βρίσκεται στη θέση εργασίας σας.

Ολοκληρώνοντας την παραγγελία εμφανίζεται η οθόνη των στοιχείων της παραγγελίας.

B. Διαδικασία κράτησης και επιλογή "ολοκλήρωση παραγγελίας πώλησης" στη σελίδα της παραγγελίας, κάτω δεξιά στην οθόνη.

Καταχωρείται ως πληρωμή με μετρητά και υπάρχει η δυνατότητα καταγραφής στοιχείων πελάτη.

Γ. Διαδικασία κράτησης και επιλογή του τρόπου πληρωμής από την ενότητα “ανάλυση πληρωμών” στη σελίδα της παραγγελίας.

Στην “ανάλυση πληρωμών” θα βρείτε τις εξής επιλογές:

πιστωτική κάρτα

κατάθεση σε τράπεζα (προστίθεται εφόσον μας το ζητήσετε)

επί πιστώσει

μετρητά

pos / creditcard (προστίθεται εφόσον μας το ζητήσετε)

Στην περίπτωση επιλογής “πιστωτική κάρτα” θα ανοίξει νέο παράθυρο όπου θα χρειαστεί να συμπληρώσετε τα στοιχεία της κάρτας του πελάτη.

Η επιλογή ‘’επί πιστώσει'' ολοκληρώνει παραγγελίες χωρίς να έχουν εισπραχθεί χρήματα.

Οι παραγγελίες αυτές πρέπει στο τέλος είτε να ολοκληρωθούν με μετρητά ή κάρτα είτε να ακυρωθούν.

Μπορούν να προστεθούν επιπλέον τρόποι πληρωμής εφόσον μας το ζητήσετε.

Δ. Αποστολή link στον πελάτη

Ακολουθείτε τη διαδικασία κράτησης και στη σελίδα παραγγελίας συμπληρώνετε:

όνομα, επώνυμο και email στην ενότητα ''λεπτομέρειες πελάτη'', πατάτε ''αποθήκευση'' και ''αποστολή email''.

Ο πελάτης λαμβάνει ένα email με ένα link, όπου πρέπει να πατήσει για να εξοφλήσει την κράτηση.

Βρήκατε την απάντηση που ψάχνατε;