Μια παραγγελία κράτησης (παραγγελία σε εξέλιξη) μπορεί να εξοφληθεί με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

Α. Επιλογή "ολοκλήρωση παραγγελίας πώλησης" στη σελίδα της παραγγελίας, κάτω δεξιά στην οθόνη.

Ακολουθείτε τη διαδικασία κράτησης (δείτε εδώ) και στη σελίδα παραγγελίας πατάτε "ολοκλήρωση παραγγελίας πώλησης", κάτω δεξιά στην οθόνη.

Καταχωρείται ως πληρωμή με μετρητά και υπάρχει η δυνατότητα καταγραφής στοιχείων πελάτη στην ενότητα ''λεπτομέρεις πελάτη''.

Β. Επιλογή του τρόπου πληρωμής από την ενότητα ''ανάλυση πληρωμών'' στη σελίδα της παραγγελίας.

Ακολουθείτε τη διαδικασία κράτησης (δείτε εδώ) και μεταφέρεστε στη σελίδα παραγγελίας.

Στην ''ανάλυση πληρωμών'' θα βρείτε τις εξής επιλογές:

πιστωτική κάρτα

κατάθεση σε τράπεζα (προστίθεται εφόσον μας το ζητήσετε)

επί πιστώσει

μετρητά

POS / Credit card (προστίθεται εφόσον μας το ζητήσετε)

Στην περίπτωση επιλογής ''πιστωτική κάρτα'' θα ανοίξει νέο παράθυρο όπου θα χρειαστεί να συμπληρώσετε τα στοιχεία της κάρτας του πελάτη.

Η επιλογή ''επί πιστώσει'' ολοκληρώνει παραγγελίες χωρίς να έχουν εισπραχθεί χρήματα. Οι παραγγελίες αυτές πρέπει στο τέλος είτε να ολοκληρωθούν (με μετρητά ή κάρτα) είτε να ακυρωθούν.

H επιλογή ''POS / Credit card'' πρέπει να επιλέγεται, αφού έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς η χρέωση της κάρτας του πελάτη στο POS σας. Δεν υπάρχει σύνδεση του teller με το POS σας (όπως στην περίπτωση πιστωτικής). Το χρησιμοποιείτε για να ορίσετε τον τρόπο χρέωσης μιας παραγγελίας και να είναι ξεκάθαρο για έναν χρήστη teller - ταμία ποιο είναι το ποσό που έχει χρεώσει σε POS και μετρητά.

Γ. Αποστολή link στον πελάτη

Ακολουθείτε τη διαδικασία κράτησης και στη σελίδα παραγγελίας συμπληρώνετε:

όνομα, επώνυμο και email στην ενότητα ''λεπτομέρειες πελάτη'', πατάτε ''αποθήκευση'' και ''αποστολή email''.

Ο πελάτης λαμβάνει ένα email με ένα link, όπου πρέπει να πατήσει για να εξοφλήσει την κράτηση.

Βρήκατε την απάντηση που ψάχνατε;