Μπορείτε για τη διαδικασία προσθήκης μιας έκπτωσης να παρακολουθήσετε το βίντεο

Αναλυτικά τα βήματα για την προσθήκη έκπτωσης είναι:

Για να προσθέσετε επιπλέον εκπτώσεις, ανοίγετε τον τιμοκατάλογο και κάνετε κλικ στο link ‘’αναλυτικά’’. Ανοίγει από κάτω ο πίνακας των εκπτώσεων για τη ζώνη που επιλέξατε.

Για να προσθέσετε μια έκπτωση πατάτε ‘‘προσθήκη νέας έκπτωσης’’ και ανοίγει το παράθυρο:

Σε κάθε έκπτωση, ορίζετε τα εξής:

  • Όνομα έκπτωσης, το οποίο εκτυπώνεται στο εισιτήριο.

  • Αξία έκπτωσης (σε € ή σε ποσοστό %).

    Προσοχή: Στο πεδίο καταχωρείται η αξία της έκπτωσης και όχι η τελική τιμή του εισιτηρίου. Δηλαδή:

    Αξία έκπτωσης = Αξία ζώνης - τελική τιμή έκπτωσης

    Στο παραπάνω παράδειγμα, αν προσθέταμε έκπτωση για φοιτητικά εισιτήρια, των οποίων η τελική τιμή θα ήταν 6€, στην αξία της έκπτωσης θα βάζαμε 2€, γιατί η τιμή της ζώνης είναι 8€, (8 - 6= 2€ η αξία της έκπτωσης).

    Εάν πρόκειται για ποσοστιαία έκπτωση, κλικάρετε το σχετικό πεδίο και στην αξία βάζετε το επιθυμητό ποσοστό.

    Αν επιλέξετε το ποσοστό, στην αξία καταχωρείτε το ποσοστό της έκπτωσης π.χ. έκπτωση 20% επί της αρχικής αξίας ορίζεται ως εξής:

  • Σε περίπτωση που πρόκειται για κάποια ειδική προσφορά, επιλέξτε το πεδίο ''προσφορά'', για να εμφανιστεί και το αντίστοιχο label, πάνω δεξιά από το κουμπί της κράτησης στο site.

  • Μπορείτε επίσης να ορίσετε περιορισμούς σε μια έκπτωση:

    Ελάχιστο αριθμό εισιτηρίων που θα διατίθενται ανά παραγγελία

    Ανώτατο όριο πώλησης εισιτηρίων ανά παραγγελία

    Πόσα εισιτήρια θα εμφανίζονται στο site ανά παραγγελία

    Αυτοί οι περιορισμοί αφορούν σε περιορισμούς ανά παραγγελία και όχι σε περιορισμό για το σύνολο εισιτηρίων π.χ. προσφοράς ή φοιτητικά, που επιθυμείτε να διατεθούν.

    Μπορεί να χρησιμοποιηθεί κάποιος περιορισμός μεμονωμένα ή σε συνδυασμό.

    Εάν δεν οριστεί κάτι στα πεδία αυτά, στο site θα υπάρχει η δυνατότητα επιλογής εισιτηρίων από τον θεατή, χωρίς περιορισμούς.

    Αν για παράδειγμα έχετε μια προσφορά όπου θέλετε να διατίθενται 2 εισιτήρια στην τιμή του ενός (1 + 1) θα πρέπει να βάλετε 2 στο ελάχιστο και 2 στο ανώτατο όριο. Στην αξία βάζετε 50 και στο πεδίο "σε ποσοστό" επιλέγετε "ναι".

  • Ορισμός εμφάνισης της έκπτωσης (μόνο σε teller ή και στο site).

    Αν επιλέξετε εμφάνιση ''σε κανένα site (μόνο teller)'' η έκπτωση θα είναι ορατή μόνο στον teller. Αν επιλέξετε ''σε teller και sites'' η έκπτωση θα είναι ορατή σε όλους, δηλαδή θα εμφανίζεται και στη σελίδα προπώλησης σας.

  • Ορισμός των μεταπωλητών που θα έχουν πρόσβαση στη συγκεκριμένη έκπτωση: VIVA ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΟΝ/ΠΗ Α.Ε. (χρήστες) , την εταιρεία σας (σε παρένθεση θα λέει ''χρήστες'' και μεταπωλητές αν υπάρχουν)

  • Freedom Pass: Κάνουμε κλικ σε αυτήν την επιλογή μόνο εάν η έκπτωση είναι ειδική για τους κατόχους κάρτας Freedom Pass. Αν το επιλέξετε θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο με κάρτα freedom pass. (Οι κάρτες freedom pass περνάνε πάντα κανονικά για κάθε έκπτωση, αν θέλετε δείτε περισσότερα εδώ).

  • Αφού οριστούν τα παραπάνω πατάτε ''αποθήκευση''.

Βρήκατε την απάντηση που ψάχνατε;