Αρχικά θα χρειαστεί να απενεργοποιήσετε την Online προπώληση και στη συνέχεια να ενημερώσετε τους κατόχους εισιτηρίων για την ακύρωση της εκδήλωσης, καθώς και για την πολιτική σας (π.χ. αν μπορούν να ζητήσουν ακύρωση και/ή μεταβολή σε άλλη ημερομηνία).

Απενεργοποίηση προπώλησης

Μπορείτε να προβείτε στην απενεργοποίηση της online προπώλησης για μια εκδήλωση μέσω teller ακολουθώντας τη διαδικασία που περιγράφεται εδώ.

Ενημέρωση πελατών

Μπορείτε να βγάλετε ένα report παραγγελιών για να βρείτε τα στοιχεία επικοινωνίας των κατόχων εισιτηρίων (όνομα, επίθετο, email, τηλέφωνο) για μια συγκεκριμένη εκδήλωση.

Πηγαίνετε στο tab ''Reports'', επιλέξτε ''Όλα τα reports'' και εκεί θα επιλέξετε ''Παραγγελίες'' (είναι προεπιλεγμένο).

Στα φίλτρα θα επιλέξετε το θέαμα, την ημερομηνία διεξαγωγής της εκδήλωσης που ακυρώνεται (ή με ctrl πατημένο στο πληκτρολόγιο σας επιλέγετε πολλαπλές ημερομηνίες) και στο πεδίο ''Ημ. δέσμευσης εισιτηρίων από:'' θα βάλατε την ημερομηνία που άνοιξε η παραγωγή (ή νωρίτερα για να συμπεριλάβετε όλα τα εισιτήρια που έχουν αγοραστεί).

Στη συνέχεια πατάτε εμφάνιση και μετά εξαγωγή σε excel για να κατεβάσετε το αρχείο.

Ακύρωση των εισιτηρίων της εκδήλωσης

Η διαδικασία της ακύρωσης των εισιτηρίων και επιστροφής χρημάτων σχετίζεται με τον τρόπο που έχει εξοφληθεί η παραγγελία.

Τα φυσικά σημεία του δικτύου Viva δεν κάνουν επιστροφές χρήματων.

Στην περίπτωση όπου μια παραγγελία έχει εξοφληθεί με πιστωτική κάρτα ή wallet acquiring ακυρώνοντας την παραγγελία στον teller τα χρήματα επιστρέφονται στην κάρτα που χρησιμοποίησε ο πελάτης κατά την αγορά του ή αντίστοιχα στο VivaWallet του.

Στην περίπτωση όπου μια παραγγελία έχει εξοφληθεί με μετρητά (ή έχει γίνει μεταβολή, οπότε στον τρόπο πληρωμής θα γράφει μετρητά) θα πρέπει να επιστραφούν τα χρήματα στον πελάτη με μετρητά ή με κατάθεση σε δικό του τραπεζικό λογαριασμό.

Δείτε αναλυτικά εδώ τους τρόπους επιστροφής και εδώ τη διαδικασία ακύρωσης παραγγελίας.

Βρήκατε την απάντηση που ψάχνατε;