Για να μπορείτε να εκτυπώσετε θα πρέπει:

  • το εικονίδιο του printing monitor στην κάτω δεξιά πλευρά της οθόνης σας να είναι ενεργό και πράσινο

  • στον teller να μην υπάρχει δίπλα από το working station το εικονίδιο πάνω στον εκτυπωτή, όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα:

  • το station που έχετε επιλέξει στον teller θα πρέπει να είναι ίδιο με το printing monitor


Αν δώσετε μία εντολή εκτύπωσης εισιτηρίου και ο εκτυπωτής σας δεν τύπωσε τα εισιτήρια μπορείτε να ελέγξετε τα εξής:

1. Ο εκτυπωτής έχει ρεύμα

2. Ο εκτυπωτής είναι συνδεδεμένος στον υπολογιστή σας

3. Ο υπολογιστής έχει εγκατεστημένους drivers για τον εκτυπωτή και τον έχετε επιλέξει ως "default" εκτυπωτή. Για να το ελέγξετε αυτό πηγαίνετε από τον πίνακα ελέγχου (Control Panel) στην οθόνη των Εκτυπωτών (συνήθως "Devices and Printers"). Εκεί θα δείτε αν ο εκτυπωτής είναι "default" εκτυπωτής (προεπιλεγμένος). Αν δεν είναι, κάνετε δεξί κλικ πάνω του και τον ορίζετε "default".

4. Σε περίπτωση που για οποιοδήποτε λόγο αλλάξετε θύρα σύνδεσης στον εκτυπωτή, αυτομάτως δημιουργείται κλώνος της ονομασίας του εκτυπωτή στην "Προβολή συσκευών και εκτυπωτών" του υπολογιστή. Γι’ αυτό στην επιλογή εκτυπωτή στο Printing monitor βλέπετε τον εκτυπωτή σας και δίπλα θα λέει copy [π.χ. Godex G500 (copy 1), όπως φαίνεται και στην εικόνα].

Για να μπορείτε να εκτυπώσετε θα πρέπει ο εκτυπωτής που έχετε επιλέξει στο printing monitor να είναι ο εκτυπωτής που είναι ενεργός στο pc (δλδ αν έχετε αλλάξει θύρα πρέπει να επιλέξετε και τον αντίστοιχο εκτυπωτή στο printing monitor).

Για να αλλάξετε τον εκτυπωτή κάνετε δεξί κλικ στο εικονίδιο του printing monitor και στο πεδίο "select printer" επιλέγετε τον αντίστοιχο εκτυπωτή που θέλετε.

Για να αποφύγετε την παραπάνω διαδικασία συνιστάται να συνδέετε τον εκτυπωτή πάντα στην ίδια θύρα USB.

5. Αν δεν μπορέσατε να εκτυπώσετε μια παραγγελία μπορείτε να κάνετε τα εξής: κάνετε δεξί κλικ στο εικονίδιο του printing monitor στο κάτω μέρος της οθόνης, και επιλέγετε "offline mode". Στη συνέχεια κάνετε πάλι δεξί κλικ και επιλέγετε "online mode", οπότε το εικονίδιο γίνεται πράσινο. Κατεβάζετε τα pdf εισιτήρια της παραγγελίας που προσπαθήσατε να εκτυπώσετε την τελευταία φορά, κάνετε ανανέωση της σελίδας παραγγελίας (πατώντας F5 στο πληκτρολόγιο) και στη συνέχεια εκτυπώνετε τα εισιτήρια πατώντας "εκτύπωση".

6. Το όνομα του εκτυπωτή που φαίνεται επάνω δεξιά πρέπει να είναι ίδιο με το όνομα που εμφανίζεται στο printing monitor (κάτω δεξιά στην γραμμή ενεργών προγραμμάτων). Αν αυτό δεν συμβαίνει, θα πρέπει να πατήσετε "αλλαγή" και να βάλετε το σωστό ταμείο.

7. Αν το εικονίδιο του printing monitor είναι γκρι, κάντε δεξί κλικ στο εικονίδιο του printing monitor στο κάτω μέρος της οθόνης και επιλέξτε "online mode". Αν το εικονίδιο δεν γίνει πράσινο δοκιμάστε να κάνετε exit και να ανοίξετε εκ νέου την εφαρμογή. Αν το εικονίδιο εξακολουθεί να είναι γκρι θα χρειαστεί να απεγκαταστήσετε την εφαρμογή printing monitor και να την εγκαταστήσετε εκ νέου.

Για την απεγκατάσταση θα πάτε στις ρυθμίσεις (settings) του υπολογιστή σας ή στον πίνακα ελέγχου (control panel) και θα επιλέξετε τις εφαρμογές ή προγράμματα, όπως φαίνεται για παράδειγμα στην εικόνα:

Στη λίστα με τις εφαρμογές θα βρείτε την εφαρμογή printing monitor και θα επιλέξετε "Απεγκατάσταση" ή "uninstall".

Στη συνέχεια θα κάνετε επανεκκίνηση στον υπολογιστή σας και θα ακολουθήσετε εκ νέου τις οδηγίες εγκατάστασης.

8. Αν έχετε εκτυπωτή Godex που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά και μετά την πρώτη εκτύπωση βλέπετε το σφάλμα «Document not found» ελέγξτε αν έχετε εγκαταστήσει την εφαρμογή Q Label. Αν έχετε ακολουθήσει τη διαδικασία για την εγκατάσταση της και βλέπετε πάλι το μήνυμα αυτό, θα πρέπει να επαναλάβετε τη διαδικασία. Δείτε εδώ αναλυτικές οδηγίες για την εγκατάσταση της εφαρμογής.

9. Αν το εισιτήριο εκτυπώνεται αλλά εμφανίζει ερωτηματικά, αφού ελέγξετε ότι έχετε εγκαταστήσει σωστούς Drivers, θα πρέπει να πάτε στα regional settings των windows στον υπολογιστή σας.

Από το control panel θα πάτε στο ‘’Clock & Region’’, θα επιλέξετε ‘’Region’’ και θα βρείτε τα additional settings (επιπλέον ρυθμίσεις) για το region. Θα πρέπει στο πεδίο ‘’Language for non-Unicode programs να βάλετε ελληνικά. Θα σας ζητήσει να γίνει επναεκκίνηση του υπολογιστή σας.

10. Αν έχετε εκτυπωτή Godex και το εισιτήριο ''κόβεται'' και δεν εκτυπώνεται σωστά, αφού ελέγξετε ότι το χαρτί είναι σωστά τοποθετημένο, θα πρέπει να κάνετε Calibration του εκτυπωτή:

Κλείνετε τον εκτυπωτή (κουμπί στην πίσω πλευρά) και στη συνέχεια με πατημένο το κουμπί feed ανοίγετε τον εκτυπωτή και αναμένετε μερικά δευτερόλεπτα (με πατημένο το feed) έως ότου αρχίσει να αναβοσβήνει το ready led (κάνει έναν ήχο και θα εκτυπώσει και ένα χαρτί). Στη συνέχεια εκτυπώστε μια παραγγελία και αν χρειάζεται επαναλάβετε το calibration.

Δείτε τη διαδικασία calibration στο παρακάτω video:

Βρήκατε την απάντηση που ψάχνατε;