Αν στο τελευταίο βήμα της ακύρωσης μιας παραγγελίας με τρόππο εξόφλησης πιστωτική, δείτε ένα μήνυμα που σας ενημερώνει ότι "η ολοκλήρωση της παραγγελίας απέτυχε, παρακαλώ δοκιμάστε ξανά σε λίγο." πατήστε "οκ".

Πάνω αριστερά θα αναγράφεται: xxxxxxxxxx | ακύρωση της xxxxxxxxxx | σε εξέλιξη

Σε αυτήν την περίπτωση θα πρέπει να ελέγξετε τα παρακάτω:

  1. Στο λογαριασμό wallet σας υπάρχει διαθέσιμο το αντίστοιχο ποσό

  2. Αν υπάρχει κάποια εκκρεμότητα ταυτοποίησης για το wallet λογαριασμό σας. Το βλέπετε επιλέγοντας Ρυθμίσεις > Προφίλ, όπου θα δείτε κάποιο μήνυμα όπως το παρακάτω. Πατώντας στην ταυτοποίηση θα δείτε τα έγγραφα που χρειάζεται να ανεβάσετε.

  3. Η παραγγελία έχει αμφισβητηθεί από τον πελάτη (θα υπάρχει αντίστοιχο μήνυμα στο wallet σας).

  4. Αν έχετε ελέγξει τα παραπάνω και πάλι αποτυγχάνει η ακύρωση θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με τον κάτοχο των εισιτηρίων και να τον ρωτήσετε αν η κάρτα του είναι ακόμα σε ισχύ. Αν την έχει αλλάξει θα πρέπει τα χρήματα να επιστραφούν με μετρητά ή με κατάθεση σε δικό του τραπεζικό λογαριασμό και να μας ενημερώσετε να διορθώσουμε την παραγγελία και να ενημερωθούν τα reports σας στον teller.

Βρήκατε την απάντηση που ψάχνατε;