Αν κάποια εκδήλωση ακυρωθεί, αρχικά, χρειάζεται να απενεργοποιήσετε την Online προπώληση και στη συνέχεια να ενημερώσετε τους κατόχους εισιτηρίων για την ακύρωση της εκδήλωσης, καθώς και για την πολιτική σας (π.χ. αν μπορούν να ζητήσουν ακύρωση και/ή μεταβολή σε άλλη ημερομηνία).

Απενεργοποίηση προπώλησης

Για τη διαδικασία απενεργοποίησης μπορείτε να δείτε το παρακάτω βίντεο:

Αναλυτικά τα βήματα για την απενεργοποίηση της online προπώλησης για μια εκδήλωση μέσω teller είναι τα παρακάτω:

  • Πηγαίνετε στην καρτέλα "Διαχείριση''.

  • Επιλέγετε από αριστερά, ''Παραγωγές".

  • Από τη λίστα δεξιά σας, επιλέγετε την παραγωγή που θέλετε.

  • Πηγαίνετε στην καρτέλα ''Εκδηλώσεις'' της παραγωγής.

Στη συνέχεια, επιλέγετε την εκδήλωση που θέλετε να απενεργοποιήσετε κάνοντας αριστερό κλικ στο κενό κουτί δίπλα από τη στήλη χώρος (εμφανίζεται η ένδειξη √) και ''ενεργοποίηση / απενεργοποίηση προπώλησης'' (στις γενικές επιλογές στο τέλος της σελίδας).

Στο παράθυρο που ανοίγει αναγράφεται ''να επιτρέπεται η online προπώληση εισιτηρίων ;'' επιλέγετε 'Όχι''.

Στο πεδίο ''μήνυμα'' γράφετε το λεκτικό που θέλετε να εμφανίζεται στο κουμπί της κράτησης στο site για την εν λόγω εκδήλωση (π.χ. Ακύρωση λόγω ασθένειας).

Τέλος, πατήστε στο κουμπί ''αποθήκευση''.

Το μήνυμα που καταχωρήσατε εμφανίζεται στη σελίδα της προπώλησης με mouse over πάνω από την επιλογή της κράτησης, η οποία είναι απενεργοποιημένη.

Ενεργοποίηση προπώλησης

Για να ενεργοποιήσετε και πάλι την online προπώληση ακολουθείτε την ίδια διαδικασία και στο παράθυρο που ανοίγει, επιλέγετε 'Ναι'' και πατάτε ''αποθήκευση''.

Βρήκατε την απάντηση που ψάχνατε;