Χρεώσεις, λειτουργία & εμπορική πολιτική
Οδηγίες για την είσοδο, αλλαγή κωδικού πρόσβασης, δημιουργία χρήστη, ανάκτηση κωδικού πρόσβασης
Οδηγίες σχετικά με τη δημιουργία και δημοσίευση της εκδήλωσής σου
Προσθήκη εκδηλώσεων διαφορετικών εκδηλώσεων στην ίδια σελίδα
Δημιουργία και επεξεργασία τιμοκαταλόγου, προσθήκη εκπτώσεων
Πότε σταματάει η προπώληση, αλλαγές στη χωρητικότητα
Οδηγίες προσθήκης προϊόντων στη σελίδα της παραγγελίας
Οδηγίες σχετικά με διαχείριση, ακύρωση, μεταβολή και άλλες λειτουργίες που σχετίζονται με τις παραγγελίες σου
Γρήγορες λύσεις για την ώρα της εκδήλωσης και το ταμείο
Οδηγίες για την εγκατάσταση και λειτουργία της εφαρμογής ScanMore
Οδηγίες εγκατάστασης προγράμματος printing monitor
Οδηγίες για την απενεργοποίηση προπώλησης, την ενημέρωση πελατών και την αλλαγή ημερομηνίας, ώρας, χώρου της εκδήλωσης
Οδηγίες δημιουργίας καμπάνιας και σύνδεσης με εκδήλωση
Αναφορές μέσα από τον Teller
Πως μπορώ να δημιουργήσω τη σελίδα προπώλησης για τον χώρο μου και να περνάω κάθε εβδομάδα της προβολές μου
Οδηγίες για τη δημιουργία της σελίδας προπώλησης για τα Διαρκείας μου και τους μεμονωμένους αγώνες
Πώς να στήσω τη σελίδα προπώλησης μου για Συνδρομές και Δωρεές
Οδηγίες δημιουργίας εκδήλωσης streaming και ρυθμίσεις
Εφαρμογές και χρήση λογοτύπου, Οδηγίες για Social Media, Πακέτα Προώθησης & Διαφήμισης
Ωράριο και τρόποι επικοινωνίας