Χρεώσεις, λειτουργία & εμπορική πολιτική
Οδηγίες σχετικά με τη δημιουργία και δημοσίευση της εκδήλωσής σου
Πότε σταματάει η προπώληση, αλλαγές στη χωρητικότητα
Δημιουργία και επεξεργασία τιμοκαταλόγου, προσθήκη εκπτώσεων
Οδηγίες σχετικά με διαχείριση, ακύρωση, μεταβολή και άλλες λειτουργίες που σχετίζονται με τις παραγγελίες σου
Γρήγορες λύσεις για την ώρα της εκδήλωσης και το ταμείο
Οδηγίες για την εγκατάσταση και λειτουργία της εφαρμογής ScanMore
Οδηγίες εγκατάστασης προγράμματος printing monitor
Αναφορές μέσα από τον Teller
Οδηγίες για την είσοδο, αλλαγή κωδικού πρόσβασης, δημιουργία χρήστη, ανάκτηση κωδικού πρόσβασης
Προσθήκη εκδηλώσεων διαφορετικών εκδηλώσεων στην ίδια σελίδα
Οδηγίες προσθήκης προϊόντων στη σελίδα της παραγγελίας
Οδηγίες για την απενεργοποίηση προπώλησης, την ενημέρωση πελατών και την αλλαγή ημερομηνίας, ώρας, χώρου της εκδήλωσης
Οδηγίες δημιουργίας καμπάνιας και σύνδεσης με εκδήλωση
Πως μπορώ να δημιουργήσω τη σελίδα προπώλησης για τον χώρο μου και να περνάω κάθε εβδομάδα της προβολές μου
Εδώ θα δεις συγκεντρωμένα όλα τα βίντεο οδηγούς
Οδηγίες για τη δημιουργία της σελίδας προπώλησης για τα Διαρκείας μου και τους μεμονωμένους αγώνες
Πώς να στήσω τη σελίδα προπώλησης μου για Συνδρομές και Δωρεές
Οδηγίες δημιουργίας εκδήλωσης streaming και ρυθμίσεις
Εφαρμογές και χρήση λογοτύπου, Οδηγίες για Social Media, Πακέτα Προώθησης & Διαφήμισης
Ωράριο και τρόποι επικοινωνίας